Formalności przy przyjęciu do szkoły w trybie Edukacji Domowej
Do edukacji domowej mogą być przyjęte osoby, które nie ukończyły 18 r.ż.
W celu zapisania do szkoły należy:
- wypełnić formularz zgłoszeniowy a następnie pobrać go, wydrukować, podpisać własnoręcznym podpisem i dostarczyć do sekretariatu szkoły
- dostarczyć dokumenty potwierdzający dotychczasowy przebieg edukacji tj. świadectwo ukończenia szkoły podstawowej, zaświadczenie OKE z wynikami egzaminów po szkole podstawowej, świadectwo ukończenia ostatniej klasy szkoły ponadpodstawowej, jeżeli uczeń/uczennica ukończyła już przynajmniej pierwszą klasę szkoły ponadpodstawowej
- złożyć pisemne oświadczenie rodziców o zapewnieniu dziecku warunków umożliwiających realizację podstawy programowej obowiązującej na danym etapie edukacyjnym
- złożyć pisemne zobowiązanie rodziców do przystępowania w każdym roku szkolnym przez dziecko spełniające obowiązek szkolny lub obowiązek nauki do rocznych egzaminów klasyfikacyjnych
- dostarczyć zdjęcie do legitymacji szkolnej
Po złożeniu dokumentów i potwierdzeniu ich kompletności, otrzymają Państwo mailowo potwierdzenie przyjęcia ucznia/uczennicy do Edukacji Domowej w Społecznym Liceum Startowa 4K im. Wojciecha Młynarskiego oraz listownie decyzję Dyrektora szkoły o wyrażeniu zgody na edukację domową i legitymację szkolną.
Uwaga! Obowiązuje limit przyjęć.
Zgłoszenia do klasy maturalnej przyjmujemy do 20 września ze względu na oficjalny kalendarz maturalny CKE.
Oryginały dokumentów należy dostarczyć osobiście lub wysłać na adres:
SLO Startowa 4K im. Wojciecha Młynarskiego
Edukacja domowa
ul. Startowa 9, 02-248 Warszawa